Depend Nagellack Review



Här kan du se vilka nummer de har om du vill köpa något av dem


Nästan alla har nog iallafall ett nagellack från Depend. De är små billiga, fnns i många färger och säljs överallt. Det är svårt att missa de stora Dependhyllorna. Dessa nagellack är bara några av mina Dependnagellack. Jag tycker att de är helt okej, alla fina färger är ett stort plus. Man har mycket att välja på. Men de torkar ut fort. De blir klumpiga och tjockare. Designen är heller inte så jättesnygg. Det flagnar lite redan dag två eller tre. Men jag rekommenderar dom för dig som bara vill ha ett helt okej nagellack för ett rimligt pris. Jag önskar att jag kunde visa hur de ser ut på nageln men nästan alla av dem har torkat ut. Men när jag skriver om de fantastiska Mavala nagellacken får ni se ;)
Du kan köpa dom här i nästan varje butik.

xoxo / gunnel


Kommentarer
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Hej hej, hoppas att allt är bra? =)



Har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Bland annat smycken och underkläder! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen eller i fliken Tävlingar.



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt,



Kram Nathalié

2011-09-06 @ 11:37:00
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0