Make up trend - Spindelfransar



www.style.com

Jag läste om spindelfransar i Kicks senaste tidning (som de skickar ut till medlemmar) under rubriken, Heta Makeup Trender I Höst. Ni kommer troligen få mer trender inom kort, jag har bara inte haft tid. Men den här looken har man också sett på the runway. Anlednignen till att jag inte lägger upp en egen bild är att jag inte kan fota i dåligt ljus (bilderna blir för varmtonade).

Få looken
Om du har en mascara som klumpar så är det här det bästa tillfället att använda den. Kamma in ett tjockt lager på de övre fransarna och låt det torka i 10 sekunder. Kamma nu neråt med borsten (ovanifrån), då får du den klumpiga looken. Sen kammar du bara de nedre fransarna. Matcha ögonen med nedtonade färger på läppar och kinder. 

xoxo / gunnel 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0