MINA PARFYMER / Parfym guide





Här är  yttligare några kassa bilder ;) Detta är mina favorit parfymer.

VANILLA APPLE- H&M  29 kr, som på namnet luktar denna parfym vanilj och äpple. Detta är en body plash vilket betyder att den inte är lika stark som en vanlig parfym och att man kan använda den som deo t.e.x. Jag älskar lukten och priset kan man inte klaga på. Dock håller doften inte så länge men det kan man ju inte begära med tanke på priset.

OCEANUS- THE BODY SHOP 130 kr, denna parfym använder jag inte ofta men den luktar fräsht och gott, lukten är jääääätte stark så man får spreja en dusch i luften och sedan typ gå igenom luften där man sprejat. Doften håller väldigt länge.

LOVE ETC- THE BODY SHOP 225, vad ska man säga? JAG ÄLSKAR DENNA PARFYM. Denna är min favvo, den luktar mysigt och kryddigt. Den luktar väldigt gott på mig men det ända minuset är att lukten inte håller hela dagen.

THAI SUNSET- ESCADA någonting med 400 kr. Denna luktar jätte gott, typ cocos och mango. Fruktigt och sött, men inte för sött. Man luktar fräsht och godast i rummet :) HAHA denna rekommenderar jag men det är ju priset som stoppar vissa från att köpa den.

Hoppas ni gillade denna guide och ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0